پکینگ مدیا چیست؟ (قسمت سوم)



استفاده از پکینگ مدیا درانواع فرآیند‌های رشد چسبیده:

از پکینگ مدیا در انواع مختلف فرآیندهای هوازی IFAS، MBBR، AGAR و بی هوازی UAFBR استفاده می‌گردد. انتخاب پکینگ مدیا مناسب در طراحی فرآیندهای پیش‌گفته موثر بوده، از این رو پکینگ مدیا ها با سطح ویژه های مختلفی تولید و عرضه می‌گردند.

مزایای استفاده از پکینگ مدیا در حوض هوادهی تصفیه خانه‌های فاضلاب:

  1. کاهش زمان هیدرولیکی حوض هوادهی تصفیه خانه که منجر به کوچک شدن سطح اشغالی تصفیه خانه می‌گردد.
  2. افزایشMLSS حوض هوادهی که منجر به در اختیار قراردادشتن میکروارگانیزم بیشتر جهت تصفیه فاضلاب و بالا رفتن شوک پذیری تصفیه خانه در برابر بارآلی ورودی
  3. بالارفتن راندمان تصفیه خانه و تولید لجن کمتر
  4. ارتقاء تصفیه‌خانه‌های در حال کار بدون نیاز به احداث سازه فلزی ویا بتونی جدید با افزودن پکینگ مدیا

برای محاسبه، مشاوره و سفارش انواع پکینگ مدیا با ما تماس بگیرید.

 

پکینگ مدیا (Packing Media) (مواد یا رسانه پر کننده) ، ورقه ها، بلوک ها و یا قطعاتی از جنس PVC و یا PP می باشد که در برابر عوامل شیمیایی ، الکلی، اسیدها، گریس ها، روغن ها، چربیها و مواد بیولوژیک کاملاً مقاوم می باشند و در دو نوع پکینگ مدیا ثابت و پکینگ مدیا شناور (معلق) ساخته میشوند. آرایش هندسی سطح پکینگ باعث افزایش نسبت سطح به حجم می شود. پکینگ ها استفاده متنوعی در صنایع مختلف از جمله آب و فاضلاب، پالایشگاه و پتروشیمی، تهویه و … دارد.

پکینگ مدیا (Packing Media) (مواد یا رسانه پر کننده) ، ورقه ها، بلوک ها و یا قطعاتی از جنس PVC و یا PP می باشد که در برابر عوامل شیمیایی ، الکلی، اسیدها، گریس ها، روغن ها، چربیها و مواد بیولوژیک کاملاً مقاوم می باشند. پکینگ ها در دو نوع پکینگ مدیا ثابت و پکینگ مدیا شناور ( پکینگ مدیا معلق ) ساخته میشوند. آرایش هندسی سطح پکینگ باعث افزایش نسبت سطح به حجم می شود. پکینگ ها استفاده متنوعی در صنایع مختلف از جمله آب و فاضلاب، پالایشگاه و پتروشیمی، تهویه و … دارد.

گروه صنعتی فراز تجهیز راویس تولید کننده انواع مختلف پکینگ مدیای معلق می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *