آشغالگیر سبدی پلی اتیلن



آشغالگیر پلی اتیلن

ورود ذرات مختلف نظیر برگ در فصول مختلف، ظروف پلاستیکی و اجسام جامد از طریق کانال های فاضلاب، کانیوها به آب ورودی تصفیه‌خانه ها، موجب آسیب‌دیدگی یا گرفتگی پمپها، شیرآلات، خطوط لوله و سایر متعلقات تصفیه‌خانه ها می‌گردد. لذا به منظور جلوگیری از بروز چنین مشکلاتی و همچنین مانع از ورود این گونه ذرات به واحدهای تصفیه‌خانه می‌بایست از سیستم های آشغال‌گیر مناسب استفاده گردد؛ که از انواع سیستم های آشغال‌گیر می‌توان به آشغال‌گیر سبدی اشاره نمود.

آشغال‌گیر سبدی ساده‌ترین نوع آشغال‌گیر می‌باشدکه فاضلاب ابتدا وارد سبدی ساخته شده از پلی اتیلن شده و آشغال های موجود در فاضلاب را جدا سازی میکند. با توجه به نوع فاضلاب ، دبی، قطر ذرات عبوری، نوع بهره-برداری و آشغال های موجود در پساب قطر سوراخ های های سبد آشغال‌گیر پلی اتیلنی و ابعاد و اندازه آن متفاوت خواهد بود.

سیستم‌های آشغال‌گیر سبدی به طور کلی به دو دسته تقسیم می‌شوند. آشغال‌گیر سبدی درشت که برای جدا کردن مواد درشت مانند شاخ و برگ ، بطری وغیره … وآشغال‌گیر سبدی متوسط که برای جدا کردن مواد نسبتا درشت به کار می‌رود. تخلیه این آشغال‌گیرها به صورت دستی و یا به صورت استفاده از جرثقیل منو ریلی خواهد بود.

گروه صنعتی فراز تجهیز راویس با توجه به تنوع محصولات تولیدی و بهره گیری از پرسنل جوشکار متخصص و مجرب قادر به تولید انواع سبد های آشغال‌گیر از قطر ۱۶۰ میلی متر الی ۳۰۰۰ میلی متر با ارتفاع های متناسب با نیاز پروژه می‌باشد.