انواع سپتیک تانک فراز تجهیز راویس(قسمت هفتم)



 

گروه صنعتی فراز تجهیز راویس علاوه بر سپتیک تانک‌های معمولی، توان ساخت سپتیک تانک‌های سه خانه ای و ایمهف تانک را نیز دارد و همچنین انواع چربی گیر و صافی نیز طبق سفارش تولید می‌گردد و در صورت ارائهنقشه توسط کارفرما یا مشاور، امکان تولید طرح‌های دیگر را نیز دارا می‌باشد.

سپتیک تانک‌های این شرکت کاملا آببند بوده و پس از تست تحویل مشتری می‌شود و تحمل بار خاک را تا ۴ متر روی سپتیک تانک را دارد و در صورت نیاز تحمل بار ترافیکی روی سپتیک نیز امکان ساخت آن وجود دارد.

مکان‌هایی که سطح آب زیرزمینی بالا می‌باشند، متناسب با خاک اطراف (ریز یا متوسط یا درشت دانه) دستورالعمل نصب به خریدار ارائهخواهد شد و خریدار در زمان سفارش باید سطح آب زیرزمینی را به این شرکت اعلام نماید.

با توجه به قلاب‌های نصب شده بر روی سپتیک، خریدار می‌تواند به آسانی پس از حفاری محل نصب، سپتیک را نصب نموده و ورودی و خروجی ها را متصل کرده و پس از ایجاد دسترسی به درب سپتیک تانک (جهت تخلیه دوسالانه) روی سپتیک تانک را خاکریزی نموده و پس از کوبیدن خاکریزی، بهره برداری از آنرا انجام دهد.

کلیه محصولات این شرکت بمدت ۲۰ سال دارای گارانتی می‌باشد.

دفتر فنی این شرکت همواره آمادگی دارند مشتری را در زمینه اطلاعات فنی و دیگر موارد (مانند محاسبات حجم مورد نیاز سپتیک و…) راهنمایی نماید.

محل نصب سپتیک تانک باید با بتن مگر و یا ۱۰ سانتی‌متر خاک کوبیده شد و با شیب صفر درصد، آماده شود و در صورت وجود آب زیرزمینی قبل از نصب باید با پمپ آب محل نصب سپتیک را تخلیه نمود.

در صورت سفارش مشتری این شرکت امکان تحویل لوله جهت نصب بر روی دریچه تخلیه و دسترسی از روی زمین به سپتیک و همچنین حوضچه تخلیه پساب توسط پمپ را دارد.

سپتیک ها و یا تانک ایمهف در موارد زیر قابل استفاده می‌باشد، مجتمع‌های مسکونی خدماتی و اداری، تجاری، واحدهای صنعتی و معدنی، رستوران­ها و پادگان­ها، هتل­ها، ویلاها، تجهیز کارگاه طرح‌های عمرانی، مجتمع‌های ورزشی، فرهنگی و آموزشی

در صورت طراحی صحیح حجم مخازن و رعایت آیین نامه استاندارد خروجی فاضلاب­ها می‌توان نسبت به حفظ آب و خاک جهت نسل­های آینده و بهداشت و سلامت نسل فعلی کمک نمود.

حجم مخازن سپتیک حداکثر حجم مخزن به صورت جداگانه ۱۰۰ مترمکعب می‌باشد.

مواد اولیه استفاده شده در سپتیک­های پلی اتیلن دوجدارهPE80  (پتروشیمی امیرکبیر) می‌باشد و در صورت درخواست خریدار می‌توان در ساخت از مواد اولیه PE100 نیز استفاده کرد.

کلیه محصولات این شرکت دارای شناسنامه تولید می‌باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *