پکینگ مدیا چیست؟ (قسمت ششم)



مزایای پکینگ مدیا معلق گروه صنعتی فراز تجهیز راویس:

  • استفاده از مواد اولیه مرغوب
  • سطح ویژه ۵۰۰ تا ۷۰۰
  • قابلیت بالای رشد میکرواورگانیسم ها
  • قابلیت خود پالایی
  • عدم نیاز به شستشو یا تعویض به علت گرفتگی
  • مقاومت بالا در برابر سایش
  • مقاومت بالا در برابر نور خورشید
  • قیمت بسیار مناسب در برابر نمونه خارجی
  • کیفیت بالای ساخت

 

مشخصات کلی مدیا گروه صنعتی فراز تجهیز راویس:
جنس HDPE: مقاوم در برابر ضربه و سازگار با محیط زیست.
مقاومت در برابر پوسیدگی، انواع قارچ ها و بیشتر مواد شیمیایی حل شونده، با UV تثبیت شده.

کاربرد های پکینگ مدیا

از کاربردهای پکینگ مدیا های شرکت فراز تجهیز راویس می توان به سیستم های تصفیه آب و فاضلاب، برج های خنک کن، تهویه و تبرید، گاززدایی، پکیج تصفیه فاضلاب، مخازن ته‌نشینی، راکتورهای بی هوازی، مزارع پرورش ماهی، پرورش قارچ و صافی های چکنده اشاره کرد.

مدیای معلق با ایجاد سطح مطلوب برای رشد باکتری ها، فرایند تشکیل لجن فعال در سیستم های تصفیه هوازی فاضلاب را بهبود بخشیده و افزایش چشمگیری در ظرفیت و راندمان این سیستم ها ایجاد می کند.

یکی از موارد استفاده ی لاملا به عنوان جدا کننده سریع در مخازن سیستم های تصفیه آب و فاضلاب است. سیال حاوی مواد معلق هنگام حرکت لا به لای سطوح مورب ایجاد شده به واسطه ی قرارگیری لاملا در مخازن، به دلیل برخورد ذرات با سطح، سریع تر زلال سازی می شوند.

از پکینگ مدیا های ثابت در برج های اسکرابر جهت خنثی سازی گازها یا گاز شویی استفاده می شود.

پکینگ مدیا های ثابت جهت افزایش رشد و تسهیل روند تشکیل بیوفیلم در تانک های بی هوازی به کار برده می شود.

از پکینگ ها در انواع برج های خنک کن مرتبط با صنایع مختلف و سیستم های تهویه و همچنین به منظور افزایش بازدهی برج های خنک کننده ی قدیمی استفاده می شود.

گروه صنعتی فراز تجهیز راویس تولید کننده انواع پکینگ مدیا های ثابت این محصول را با قیمت و کیفیت بسیار مناسب در اختیار شما عزیزان قرار داده است. هزینه مناسب ساخت، جلوگیری از خروج ارز از کشور و استفاده از مواد اولیه پتروشیمی های داخلی و ایجاد مشاغل جدید در کنار کیفیت مناسب و قابل رقابت بودن با نمونه های خارجی از دیگر نکات مثبت نمونه های عرضه شده توسط این شرکت می باشد.

سطح مدیا

از آنجایی که مقدار تصفیه بیولوژیکی پساب تابعی از سطح موجود برای رشد باکتری ها می باشد، لازم است تا این سطح به طور مصنوعی ایجاد گردد. سطح استاندارد و اشاره شده مقدار اندازه ای است که نشان می دهد چه میزان سطح فعال بیولوژیکی در یک حجم معین موجود است. واحد اندازه گیری متر مربع بر متر مکعب می باشد که محدوده مدیاهای ثابت و معلق در حدود بازه ۱۰۰ تا ۱۰۰۰ است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *