منهول پلی اتیلن فراز تجهیز راویس



در طی سال های اخیر بکارگیری ماده پلی اتیلن در صنایع مختلف گسترش بسیار زیادی پیدا کرده است . یکی از صنایع پر کاربرد ماده پلی اتیلن صنعت لوله سازی در جهت هدایت سیال ، جمع آوری فاضلاب و آب های سطحی حاصل از ریزش باران در شهر ها و روستا ها بوده است . شرکت های تولید کننده لوله پلی اتیلن سعی نموده اند که جهت تکمیل کردن زنجیره سیستم فاضلابی و جمع آوری آب های سطحی تمامی قسمت های آن را از نوع پلی اتیلن تولید و در اختیار کارفرمایان و پیمانکاران قرار دهند تا به این شکل هم عملیات کاری از لحاظ زمانی بهینه گردد و هم از لحاظ ماندگاری و طول عمر بهینه گردد .

چراکه طول عمر یک سیستم همچنان که گذشتگان ما اذعان داشته اند به طول عمر ضعیف ترین بخش آن بستگی دارد . پس با توجه به اینکه منهول پلی اتیلن نیز بخشی از سیستم فاضلاب می باشد درصورتی که از جنس دیگری به غیر از پلی اتیلن ( آجر و یا بتن ) باشد طول عمر آن سیستم نیز به همان نسبت کاهش پیدا می کند .

پس با توجه به خواص مطلوب پلی اتیلن ، این محصول به عنوان یکی از مناسب ترین مواد موجود در طبیعت برای ساخت منهول پلی اتیلن استفاده شده است .

خواص و مزایای منهول پلی اتیلن باعث شده است که روند استفاده از آن در طی سال های اخیر سیر صعودی داشته باشد به طوری که در حال حاضر حدود ۸۰  % کلیه منهول های مورد استفاده  در پروژه ها فوق الذکر از نوع پلی اتیلن است . منهول پلی اتیلن مجموعه صنعتی فراز تجهیز راویس دارای مزایای فراوانی می باشند که از جمله آن می توان به موارد ذیل اشاره کرد ؛

  • استحکام بالا در برابر ضربه
  • انعطاف پذیری بالا
  • وزن پایین منهول پلی اتیلن
  • ضریب زبری پایین
  • سرعت اجرای بالا
  • طول عمر بسیار بالا

گروه صنعتی فراز تجهیز راویس با توجه به دانش فنی و همچنین بکارگیری مهندسین باتجربه در زمینه های مختلف تولید ، توانایی ساخت انواع منهو ل در سایزها و ابعاد مختلف استاندارد های ملی و بین المللی را دارد که در ادامه  به نمونه ها و ابعاد مختلف چندی از آن ها اشاره داریم ؛

  • منهول های گذر مستقیم ؛ که در ابعاد و اندازه های مختلف از سایز ۶۰۰ میلی متر تا ۳۰۰۰ میلی متر در ارتفاع های مختلف و انواع ورودی و خروجی ها تولید می شود .
  • منهول های جانبی ؛ این نوع منهول در راستای صرفه جویی قیمتی و همچنین مواد اولیه برای خطوط فاضلابی با قطر بالا و ابعاد و اندازه ها و ارتفاع های مختلف قابل تولید می باشد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *