پکیج تصفیه فاضلاب پلی اتیلن



با پیشرفت علم و دانش فنی متخصصان و همچنین کاهش ذخایر آب در سراسر جهان ، نگاه و توجه سنتی به حوزه تصفیه فاضلاب تغییر نموده است و متخصصین این حوزه سعی کرده اند با نگاهی نوین به حوزه تصفیه فاضلاب ، بر بازیافت آن تأکید کنند و با آگاهی ها و اطلاعاتی که در زمینه این صنعت که طی سال های اخیر به دست آمده است ، متخصصین تلاش کرده اند که با بکارگیری تکنولوژی های جدید، هزینه های اضافی مانند هزینه ناشی از انتقال فاضلاب به تصفیه خانه ها را با جایگزین کردن پکیج های تصفیه فاضلاب پلی اتیلن که کم جا بوده و قابل دفن در زمین می باشند و از طرفی قابلیت توسعه را در صورت افزایش احتمالی میزان حجم فاضلاب دارند، کاهش دهند.
پکیج های تصفیه فاضلاب پلی اتیلن تولیدی گروه صنعتی فراز تجهیز راویس همگی دارای طراحی بهینه در راستای ایجاد سیستم های تصفیه نوین با بالاترین راندمان و عملکرد می باشند. این مجموعه سعی کرده است علاوه بر رعایت موارد اعلامی فوق هزینه های مربوطه را در راستای مشتری مداری تا حد امکان کاهش دهد.پکیج های تصفیه فاضلاب پلی اتیلن قادر به تصفیه انواع فاضلاب صنعتی ، بهداشتی و بیمارستانی هستند. پکیج های تصفیه فاضلاب پلی اتیلن با توجه به پیش ساخته بودن ، از هزینه های نگهداری پایین ، کاربری آسان بدون نیاز به اُپراتور متخصص ، برخوردار می باشند.
پکیج های تصفیه فاضلاب پلی اتیلن این مجموعه از طریق فرایندهای هوازی و بی هوازی با کمترین میزان نیاز به اُپراتور متخصص، بالاترین راندمان تصفیه را ارائه می دهند. از مزایای پکیج های تصفیه فاضلاب پلی اتیلن میتوان به موارد ذیل اشاره نمود.
 قیمت مناسب به دلیل طراحی بهینه
 طراحی هرپروژه با توجه به نیاز آن پروژه
 انعطاف پذیری در ساخت و طراحی
 قابلیت توسعه در صورت افزایش حجم فاضلاب تولیدی
 هزینه نگهداری پایین
 راندمان بالا در حذف مواد آلی و مواد موجود در فاضلاب های با آلایندگی بالا
 کاربری آسان بدون نیاز به افراد متخصص
 عدم خوردگی در بدنه با توجه به اینکه از نوع پلی اتیلن دوجداره می باشند
 قابلیت دفن
 هزینه پایین نگهداری و اجرا
 قابلیت اجرا برای احجام مختلف
 کیفیت ثابت پساب خروجی
 مقاوم در برابر زلزله یا شکستگی
 مقاوم در برابر اشعه ماورا بنفش
 قابلیت استفاده از پساب خروجی برای مصارف کشاورزی ، آبیاری فضای سبز ، محوطه شویی مطابق با استاندارد های سازمان محیط زیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *