پروژه تولید کاتد مس



پروژه تولید کاتد مس

پروژه های تولید کاتد مس از کانسنگ اکسیدی مس به روش تانک لیچینگ امروزه با توجه به پتانسیل موجود در کشور، در شهرها و بخش‌های مختلف کشور در حال رشد و توسعه میباشد .شهرستان میامی منطقه میاندشت یکی از این بخش های مورد نظر میباشدکه با سرمایه گذاری های صورت گرفته در منطقه مربوطه روز به روز در حال پیشرفت و عملیاتی شدن است.

مخزن پلی اتیلن

گروه صنعتی فراز تجهیز راویس با تولید مخزن دوجداره پلی اتیلن مورد نیاز در پروژه مذکور توانسته به عنوان یکی از عوامل تولیدی محصولات دوجداره در داخل کشور گامی مهم در راستای حمایت از تولید داخلی بردارد .مخازن تولیدی از بابت این پروژه جهت استفاده در سالن های لیچینگ برای عملیات همزنی خاک خرد شده ۳۰۰ میکرونی و همچنین فضای اسیدی طراحی و ساخته شده است . بخشی دیگر از مخازن دوجداره پلی اتیلن تولیدی در سالن های استخراخ حلالی مورد استفاده قرار گرفته شد.

در ساخت این مخازن نیز همانند سایز مخازن تولیدی گروه صنعتی فراز تجهیز راویس از سیستم تولید دوجداره ، مواد اولیه HDPE EX3 و استانداردهای روز دنیا از جمله استاندارد جوش اکستروژنی DVS2207,09 استفاده کرده است.

مخازن دوجداره پلی اتیلن مربوط به این پروژه برای شرایط کاملا غیردفنی و با ضخامت های مختلف طراحی و تولید گردیدند تا علاوه بر اشغال فضای متر ، استقامت لازم در برابر تحمل وزن مواد داخل خود را که گاها از نظر جرم حجمی از میزان بالایی برخوردار هستند داشته باشد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *