سپتیک تانک ۲



اصولاً تمامی فاضلاب های تولیدی توسط سازمان ها ، ادارات ، کارخانه جات و ساختمان ها بصورت کاملاً نا همگن می باشند به عبارتی تمامی فاضلاب های تولیدی دارای مواردی همچون چربی ، روغن ، ذرات معلق سبک و سنگین و مواد قابل تجزیه می باشند پس با در نظر گرفتن این مسأله ورود مستقیم این نوع فاضلاب به شبکه و سیستم فاضلاب شهری و یا روستایی میتواند مشکلات عدیده ای همچون انسداد لوله ها را موجب گردد . پس برای جلوگیری از به وجود آمدن چنین مشکلاتی لازم است که فاضلاب تولیدی از فیلتری عبور داده شود که به نحوی عملیات تصفیه اولیه روی آن صورت پذیرد و تا حد امکان تمامی مواد مطروحه بالا از فاضلاب جدا گردد .

پس برای انجام این امر می توان از مخازن و سپتیک تانک استفاده نمود .

سپتیک تانک درواقع یک واحد جهت جداسازی مواد اعلامی فوق در فاضلاب قبل از ورود به شبکه فاضلاب و یا تصفیه خانه می باشد .

سپتیک تانک دارای حداقل دو محفظه جداگانه می باشد که با به دام انداختن چربی ها در سطح فاضلاب و مواد معلق سنگین و سبک در کف محفظه اقدام به جداسازی آنها از فاضلاب می نماید . در سپتیک تانک مواد معلق سنگین و سبک که در کف محفظه می باشند با کمک باکتری های بی هوازی تجزیه می شودند و باعث می شوند که فاضلاب به یک پساب روشن و شفاف تبدیل شود .

در سپتیک تانک واکنش های متفاوتی صورت می پذیرد و در صورتی که بدنه سپتیک تانک مقاوم نباشد میتواند تخت تاثیر این نوع از واکنش ها دچار خوردگی شود  لذا با توجه به این شرایط پیشنهاد گروه صنعتی فراز تجهیز راویس استفاده از سپتیک تانک پلی ایتلن این مجموعه صنعتی می باشد چرا که تمامی سپتیک تانک های تولیدی این گروه صنعتی علاوه بر سبک بودن دارای مقاومت بالا در برابر واکنش های شیمیایی و محیطی می باشند  و از بابت نصب و اجرا نیز بنا به شرایط فیزیکی از سرعت بالایی برخوردار است .

گروه صنعتی فراز تجهیز راویس توانایی تولید انواع سپتیک تانک با مشخصات درخواستی کارفرما برای هر نوع شرایط محیطی و عملیاتی را دارد .

سپتیک تانک های تولیدی گروه صنعتی فراز تجهیز راویس در مقابل تنش های ناشی از فشار خاک اطراف و بالاسری دچار آسیب دیدگی نمی شوند و تحت هیچ شرایطی مواد فاضلابی داخل آن به بیرون نشت نمی کند .

این مجموعه صنعتی قابلیت تولید انواع سپتیک تانک ها برای شرایط دفنی و غیر دفنی را با احجام مختلف از ۱ متر مکعب تا ۱۰۰ متر مکعب به صورت یکپارچه را دارد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *